Před pár měsíci jsem se přestěhovala a při té příležitosti si koupila i nový notebook. A protože články píšu ve WLW, jsou uloženy na mém starém noťasu a tudíž bych je na tom novém nemohla upravovat. Raději než znovu vkládat každý článek, jsem se rozhodla založit blog nový.

Jeden další už jsem měla, jednak proto, aby mi nikdo nevyfoukl adresu a pak jsem potřebovala blog, kde můžu zkoušet nové vzhledy. A při menším pátrání jsem zjistila, že adresa, kterou jsem původně chtěla pro tento blog, ale tehdy byla už použitá, byla nyní volná Yay.

Teď mám blogy dva.
http://redbirdcorp.blogspot.cz/ – na tomto budou JENOM moje obrázky, nic jiného. Taková malá galerie. A na tomto - http://biancajp.blogspot.cz budou ostatní blbosti.

Svůj starý blog budu postupně promazávat až tu nakonec zůstane jenom toto upozornění o přestěhování.

2 komentářů:

redheadmaddness řekl(a)...

Je fakt super, že ses přestěhovala jinam, ale heeeeej, dej svým starým známým taky možnost tě kontaktovat a pozvi je do svých nových, báječných projektů :-D
Prosím!
Kleknu si!
Budu žadonit!

Unknown řekl(a)...

Bože, úplně jsem zapomněla, že tenhle blog ještě existuje lol
Napiš mi na mail ( biancajp@email.cz ) pošlu ti přes něj novou adresu.

:angry:   :angry2:   :blush:   :but:   :buu:   :clap:   :clap2:   :crazy:   :cry:   :cry2:   :cry3:   :dance:   :die:   :die2:   :escape:   :giveup:   :glow:   :glow2:   :great:   :grovel:   :hai:   :hehehe:   :huh:   :hypnosis:   :kickass:   :lol:   :love:   :lowspirits:   :lowspirits2:   :muhaha:   :nom:   :no:   :no2:   :omg:   :pc:   :pervert:   :petrify:   :pff:   :poke:   :power:   :psycho:   :psycho2:   :punch:   :seme:   :shutup:   :sick:   :sleep:   :stalker:   :sulk:   :teatime:   :teatime2:   :think:   :tremble:   :tss:   :what:   :what2:

Okomentovat

Pro vložení smajlíka do komentáře, použijte text, který je vedle něj uvedený - i s dvojtečkami.
-- Takhle ANO - :punch:
-- Takhle NE - punch
Při vkládání více smajlíků za sebou, nezapomeňte na mezeru mezi nimi.
-- Takhle ANO - :cry: :huh: :nom:
-- Takhle NE - :cry::huh::nom:
Vzhledem k vyššímu počtu smajlíků se občas stává, že se některý z nich nehýbe - zasekne se. Je to jenom dočasný stav, později se opět rozjede, takže ho můžete bez obav použít.

Autor

-- Otaku. Fanatička. Milovnice mraků, Marima a gumových kačenek.
-- Uvíznutí v davu lidí v ní vyvolává hysterické záchvaty. Stejně jako sledování filmů se zombíky.
-- Je závislá na hlasech Alana Rickama, Nakai Kazuyi a Jeremy Bretta.
-- Obdivuje Da Vinciho a jeho práci.
-- Miluje vizi post-apokalyptického světa a už si konečně pořídila plynovou masku.
-- Zbožňuje Sherlocka Holmese.
-- OBLÍBENÉ
- SH kniha - Příběhy Sherlocka Holmese
- SH povídka - Spolek Ryšavců, Pes Baskervillský
- SH seriál - Granada, BBC, Ruský Holmes
- SH Film - Warner Bros
- SH PC hra - Procitnutí, Odkaz Sherlocka Holmese, Zločin a Trest
- Anime - One Piece, Samurai Champloo, Bleach
- Film - Harry Potter, filmy Burtona, Batman
- Seriál - Star Trek, Hannibal, TBBT
- Xbox hra - Assassin's Creed, Fable, Mass Effect, Batman Arkham City, Dragon Age, Saints Row
- PC hra - VTMB, Kotor 1/2, Half Life 2, Skyrim, Jade Empire, Portal 1/2
- Kniha - Harry Potter, Darren Shan, Žena v černém, Agatha Christie, Jules Verne